aku . dan . komik

5:54 AM ??
what the FFFUUUU ..

oke fine . aku x tido lagi walau pun dah pagi buta mcm nie =,='
so actually aku bukan x nak tido . but kalau aku tido . makhluk II yang sedang nyeyak dibuai mimpi kat sebelah aku nie spe yang nak kejutkan nnti .  kalau aku tido dalam mase sekarang nie . kompom la terbabas subuh .. kan .. HAHaHA


oke . FAHAM . sorang dah mengigau . aku cepuk jugak kang budak FETTY ISMAIL nie . terkejut aku . =,=' . so anyway . aku bukan sje je nak tido lambat . but aku siapkan projek aku . then mengular layan komik lawak kampus .

oke bercakap pasal komik lawak kampus nie . aku ase ramai gak kot yang ketagih baca komik nie . mcm aku jugak . but pagi tadi aku baru beli yang terbaru from keith 'LAWAK KAMPUS JILID 13' wawww dah 13 komik dye buat + L.K yang tebal macam kamus tu .. huhuhu  dh banyak rupenye koleksi l.k aku nie .. 

nah bace la sikit komik nie ..






*oke cukup . nak lebih II beli sendiri . 

so anyway aku rase komik nie la komik paling menarik pnah aku baca . kelakar kot . pecah perut bace . and aku ase penulis komik nie boleh kaye wooo .. :)

dalam diam aku dah pun kumpul kesemue komik II nie dan dah berulang II kali baca . but aku x bosan langsung kot .. huh (!) x sabar nak tunggu keluaran yang baru :) 
_THEEND_

nie versi indonesia . bapak dye gempak kot (!)



♥ terima.kasih.si.COMEL.yg.membaca ♥

Tiada ulasan: