all about my BRO =='

jadah . =,=' .. ade pulak aku abg kan smpai nak buat entry about my BRO . HAHAHA .
bro x smesty nye abg kandung . abg skandal pun boleh kot panggil bro .. HUHUHU .

so anyway disebabkan family aku smue prmpuan and aku desperate  sangat nak ade abang . jadiknye aku rembat je la mamat II yang aku ase baik yang boleh dijadikkan abg .. *baik = cukup la memahami aku . x payah berkopiah 24hour pun x pe  =,='

maka nak dijadikan story aku rembat bf mmbew aku fetty ismail *bukan name sebenar. :)
pakse dye . buat dye smpai nangis . smpai la dye setuju nak jadik abang aku . nak tau x name 'abang' aku uh spe . paan . cute x name dye ? *,* pls jangan ckp cute (!) HAHAHA . simple nice name . sesimple orangnye jugak.  nak kenal ngn dye x ? sblum tu .

 korang kene kenal kerje Dea dulu (!) 

selain berangan dea nie ade la gak buat keje berfaedeh . mcm jalan II carik awek naik fixie dye uh *betul ke aku eja fixie uh =,=' HAHAHA . selain uh dye pun selalu jugak g dating II ngn drum dea  . *fuckta yang aku curik dari awek merenk abang aku tu . but dalam banyak II keje dea . 1 je yang aku tertarik gile kot nak stalker lebih lanjut.

THIS IS 




mybe korang akan kata "ala simple kot design dea." but this is enough untuk aku 'TABIKHORMAT' kat dea . at least dea kretip kan.  HUHUHU . nak tau lebih lanjut g la kat blog dea http://pobiaphenomena.blogspot.com . or FB dea http://www.facebook.com/pages/PhobiaPhenomena/163892287028019 . dah usya II blog dea jangan la lupe follow . and dah terjah FB dea jangan la lupe like .. tak sampai 5 minute pun nak like . HAHAHA *macam nak ajak g solat la pulak kan .. HAHAHHA . 



alamak (!) dah cite pasal business dea sampai lupe lak nak cite pasal siape 'PAAN' nie pulak .. HAHAHA . next entry la kalau rajin aku aku story mory ag . siap pasal awek dea yang KUCINGTAIK tu sekali . package kan . :) 

so that all . have a nice day's readers :) 

_THEEND_


♥ terima.kasih.si.COMEL.yg.membaca ♥

Tiada ulasan: