lelaki je baca :D

surat buat bakal suami 

assalamualikum . 
kehadapan bakal suami yang tersayang dimasa hadapan . 

hai awak .. tujuan saya menulis surat ini bukan la  nak buat laka II . bukan jugak nak buat sweet memeori .just cuma nak memperkenalkan diri saya pada awk je :) so at least kalau kita disatu kan dengan ikatan pernikahan kelak tak de la awk kekok dengan saya dan saya kekok dengan awk :D jadik dalam surat nie saya akan bagtau semue pasal saya . ape? malas nak baca ? ow kalau malas nak baca maksudnye awak bukan la bakal suami saya :D terima kasih .  

#saya tak pandai  mahir masak 
masih kah anda menerima insan ini walaupun dye kurang mahir memasak :D *bukan tak geti . cuma kurang mahir je :) tapi insyallah . dengan izin yang maha besar . dye akan belajar memasak untuk anak II nye kelak :D walaupun first try dye goreng telur gagal sampai kan telur tu tak rupe telur goreng tapi rupe telur masak kicap sbb dah hitam gila . and then baru dye sedar yang dye lupe letak minyak =,=' tapi bersabar lah kalau dalam seminggu dua di awal perkahwinan kita awak terpaksa makan masakan yang hitam II je warnanya . :D  tapi saya janji saya akan cuba kurang kan kuantiti 'hitam' dalam masakan saya ye . semuenye demi awk :D

#jauhakn saya dari binatang t(-,-t) nie .
masih kah anda mahu menerima insan yang takut cicak , katak , biawak , ular , dan AYAM ini :D dia sanggup tidak mandi selama sehari kerana ada cicak t(-,-t) melekat kat cyiling bathroom dye . hell gedik kan ! tapi itu semue fakta yang tak boleh diubah . terima kasih . tp at least dye try untuk bermanja II dengan binatang JIJIK tu walaupun first try dye gagal sbb tak mampu keluar dari bathroom disebabkan ade cicak bunuh diri terjun dari tingkat 1 dan ketepek ! MATI didepan pintu bathroom dye . perut dan kepala hancur berkecai ! *cicak tu mmg carik pasal dengan aku . mcm tak de tempat lain nak mati ! tapi jika awak meminati bintang II ini dan teringin nak buat haiwan peliharaan kat rumah kita . tiada masalah . tapi jangan harap awk dapat tidur atas katil ! tido lantai dengan haiwan peliharaan awk tu . *TIDUR DEKAT LUAR PAGAR RUMAH 


#saya berani orangnye :D
masihkah anda mahu menerima insan yang penakut gilew badak  kurang berani nie ? walaupun try cuba tido sorang II . but the end of the story akan angkat bantal + selimut + BOBO kesayangan kebilik membew dye and uuuuu nyaman :D tapi sebenarnye dye bukan la penakut sangat . penakut sikit je . cuma tak berani g toilet sorang II . makan sorang II . jalan sorang II . tido sorang II . :D *asal aku rase mcm bongkarkan rahsia kau sendiri nie .  =,=' msty bakal suami aku tengah gelak baca entry kali nie ? oooo suke la tu kan bab tido same II nie ! HAHA

#jangan pisah kan kicap + air soya dengan saya 
masihkan anda mahu menerima insan yang sangat MENCINTAI kicap dan air soya ini . *malah mungkin melebihi diri anda wahai bakal suami tapi jangan risau . anak kita takkan gelap sbb sy suka makan kicap sbb sy dah seimbangkan kulit anak kita adam mikail uh dengan minum air soya banyak II supaya dye putih mcm saya ! *haha ,aku perasan :p and awak jugak tak perlu risau saya berpaling tadah pada si kicap dan si soya tu . sbb saya akan pastikan awk lebih diperlukan bila malam menjelma ^^ HEHE <-- ketawa gatal . 

dear bakal suami ku ,

sudi kah engkau menjadi yang halal dihatiku dan mengambil tempatmu dihatiku , dan saat kau melafazkan aku terima nikahnya . maka aku akan berjanji kau lah yang pertama dan terakhir memiliki hati ini . dan kau yang terindah . saya sentiasa berharap perkahwinan kita akan diceriakan dengan anak II yang comel II *mcm saya . dan kita hidup bahgia hendaknya . melalui hari II indah bersama mu , sambil bersama II tak lalu makan sebab menonton filem SAW sama II , siram pokok bunga sama II , mandi kan anak II sama II . ohh itu lah hal yang terindah pernah saya lalui . last dari saya , saya nak awk tau yang saya minat aaron aziz :D 

                                                                                                  ikhlas dari calon isterimu ,
                                                                                      datin sri habibah misman



                                        



♥ terima.kasih.si.COMEL.yg.membaca ♥

Tiada ulasan: