wee ^,^ 1st month already

assalamualaikum :D *sambil senyum dan terus senyum :)))
wee ^,^ bace tajuk je dh tau kan betapa teruja dan gumbira nya saya :)  . diam tak diam dah sebulan rupanya saya belum sah *tapi insyallah bakal sah menjadi milik Muhamad Syafiq bin Mohd Nazir :) tak boleh nak gambar kan betapa teruja nya dan teramat II terharu :')  

tapi sebagai seorang insan yang tak mampu and agak susah untuk mengingati number .. seriously agak terkilan kerana saya tak mampu nak beri si dia ape II even nak ingat tarikh penting tu pun saya tak mampu  :'(  i'm so sorry . 

but ! 

hari ini saat ini .. Muhamad Syafiq anda tak perlu lagi susah payah untuk mencuri hati saya . kerana jujur dan dengan rela hati , saya sendiri menyerahkan hati saya untuk awak simpan selama II nya :) anda telah membuktikan kepada saya bahawa bukan semue lelaki kat dunia nie sama :)  tahniah ! 

oke berbalik pada tajuk :) *dah banyak sangat melewey dah nie . masa kat kolej lagi warga II kolej dh perli II and bagi hint II yang nak gtau saya bahawa TODAY is my 1st month in a relationship with mr keding :) tapi al maklum la . orang pending mcm saya nie mmg lambat sikit . so masih lagi tak paham II . hati masih lagi gundah gulana fikir ape motif mr keding tu nak jumpe saya hari ni . and sangat II berharap dapat jumpe sy hari ini . katanya ade hal peribadi . ==' . dan pada saat itu keluar la segala syaiton II dalam badan yang mula menghasut pemikiran baik kepada pemikiran jahat .  salah 1 negative thinking yang berlegar II kat kepala hotak ni ialah 'dye nak putus ke :'((( takut.. ' HAHA 

tetapi semue itu tidak berlaku apabila tadaaaaaa

location : meja makan medan selera city square johor bahru :)


i got this ! my fvrote mashmallow :) yummy yummy .. sumpah TERHARU yang teramat sangat . rupe II nye mr keding beria II sangat nak jumpe bukan sebab nak putus. tp sbb nak smbut 1st month kami sah bergelar pasangan kekasih*asal ayat mcm nak tayang yang bm dpt a+ je nie . HAHA.  kalau fetty ade depan mata tu msty dh kene peluk :) HEHE . nak nangis pun ade .. terharu punye pasal ..  saat tu hanya 1 bende je yang dok merayap kat kepala otak saya iaitu ' saya sangat II bersyukur kerana Allah bukak pintu hati saya untuk menerima seorang lelaki yang bernama Muhamad Syafiq Mohd Nazir untuk dijadikan sebahagian dari hidup saya ' TERIMA KASIH :') dia adalah anugrah yang terindah yang Allah berikan kepada saya . keding sy ohsem ! :D 

bukan tu je . i also got this
 


ohsem tak ohsem la kan bf aku . dye buat sendiri nie ! *HAHA korang kene tipu :) anyway . dalam 1 hari saya dapat 2 hadiah daripada dye . tapi saya tak bagi ape II pun :'( terase mcm sangat tak berguna . hmm . dan disebabkan saya tidak memberi kan apa II padanya . jadik saya akan berjanji agar menjadi gf yang baik dan manis org nye . HAHA *tak masal je . :) anyway . saya berjanji akan mencintai awk selama mana awk mencintai saya :D i really II love u . 
i really II love u MSMN :)


♥ terima.kasih.si.COMEL.yg.membaca ♥

Tiada ulasan: