jangan risau lagi ^_^

happy birthday too me :D happy birthday too me :D HEHE .. eh eh .. belum 19/12 lagi la . nape excited sangat nie . HEHE . tak sabar sebenarnya nak membesar walaupun dah cukup besar :D 

anyway first sekali , saya nak bagtau kat awak II yang cuba nak baling tepung tu . jangan risau . saya dah berjaga II dah sebelum terkena :D HEHE . al maklum la orang tua II pun ada cakap sediakan payung sebelum hujan ~ lagi II hujan tepung dan telur :D 

so dalam masa yang sama jugak mesty ade orang yang tersangat la risau bila my birthday makin hampir lagi II bila masaalah kewangan menimpa diri . dan orang yang dimaksudkan adalah muhamad syafiq mohd nazir :D dan waktu tu mula la mengadu kat twitter or kat fb dengan ayat II pasrah.. contohnya mcm ni .. 


it okay sayang ~ birthday bukan nye sekali seumur hidup kan . tahun depan boleh sambut lagi ~ so sama mcam bf II anda yang membaca jugak . bila ade masalah kewangan lagi II time birthday awek dye , masa tu timbul lagi satu persoalan macam nie ..


it simple . the answer is , just give me all your heart . lagipun saya tak perlukan hadiah pun .. kalau nak bagi jugak , bagi banglow 3 tingkat , kereta bmw 2 , mini cooper 2 , barang kemas HABIB 15 . mampu ? kalau tak mampu tak pe .. just bagi kesetiaan 100% pada saya tu dah mencukupi sayang ~ dan untuk kali yang ke berapa saya pun tak tahu . saya ulang .. saya tak nak harta atau duit awk .. apa yang saya nak kejujuran dan kesetiaan .. tu je .. tu dah kira hadiah paling bermakna untuk saya .. jumpa awk pun hadiah jugak . dan dah cukup bermakna pun :D so kenapa perlu rasa .....


saya ulang sekali lagi ~ TAK PERLU RASA MACAM tu .. sbb pada saya awk sangat berguna pada saya .. awk ade time susah senang saya . awk ade time sedih gembira saya . and awk selalu ada untuk saya :') saya hargai dan terharu sangat II sayang .. and the most important awak percaya kan saya saat orang lain tak percaya :') awak segala II nya untuk saya :) so promise me jangan lagi rase ...


sebab awak tak bodoh pun ~ bodoh ke awk sedangkan awk dah berusaha untuk bahagiakan saya .. bodoh ke awak sedangkan awak dah cuba gembira kan saya walaupun kadang II lawak awk tu tak kelakar :) HIHI .. awak tak bodoh sayang . awak tak pernah bodoh bila awak cuba untuk buat saya tersenyum .. walaupun kadang II awk terpaksa jadik badut saya semata II untuk buat saya senyum .. tapi tu bukan bodoh .. tu sweet :') dan jangan pernah rasa ....


sebab mungkin tuhan tu dah rancang benda yang lebih baik dari apa yang awak rancang :) kan . think positif :) dan kenapa perlu merancang kalau spontan tu lebih seronok kan ! so it okay kalau tak ada hadiah , kalau tak de kejutan , tak de kek , tak de lilin .. tapi yang penting ade awak muhamad syafiq mohd nazir . jadi tak perlu risau lagi pasal birthday saya :) yang penting saya and awk happy cukup la .. okay keding :D 

that all ! XOXO , assalamualaikum :D

♥ terima.kasih.si.COMEL.yg.membaca ♥

Tiada ulasan: